10 nap alatt gyalog a Balaton körül

Balaton Camino

Helló, mi vagyunk a Balaton Camino!

2018. május 13. - balaton.camino

bd_1.jpg"Szerintem a legfontosabb információ rólunk, hogy amikor Judit megkérdezte 2017 elején, van-e kedvünk februárban körbesétálni a Balatont, gondolkodás nélkül mondtunk igent. Nekem utólag belegondolva csak az indulás előtt jutott eszembe, hogy a 10 nap nem csak tényleg kemény fizikai megterhelést jelent majd, hanem munka mellett minden szempontból erőltetett menet lesz. Aztán az történt, hogy a 10 nap "kikapott" minket a valóságból, rutinok lettek, programok lettek, csináltuk, ahogy az ember a lépéseket teszi egymás után. Úgy lett, hogy nem maradtak kérdések. 

Kommunikációval és PR-al foglalkozó szakemberként lelkesítő és érdekes figyelni, a történetünk mit vált ki az emberekből. Jó dolog inspirálni másokat a sétára, jó dolog mosolygó arcokkal találkozni, és jó dolog, hogy "legfőbb ügyfelemnek", a Balatonnak is jót teszek közben. Mert nem csak mi változtunk egy év alatt, hanem a Balcsi is: egyre több a nem csak szezonban nyitvatartó hely, kerülnek fel a Balatoni Gasztrotérképre is az újabb helyek, mi meg séta közben majd jól meg is kóstolunk párat.
Ja igen, hogy mi is változtunk: tavaly mindhármunknak jól esett az út, mindenkinek más miatt volt elvonulásra, kikapcsolásra szüksége. A tavalyi kiszállás egy csomó folyamatot beindított, én például amióta tavaly begyalogoltam Badacsonytomajba, nem is igazán mentem tovább, most itt élek és tervezek. Mi ez, ha nem változás?"

 

rlj.jpg"Végig esni fog? Végig kánikula lesz? Sokan velünk tartotok? Be tudunk majd ugrani a Bergmannba egy krémesért? Megannyi kérdés kínoz a második nagy balatoni körbesétánk előtt. Persze terveim is vannak: hetek-hónapok óta gondolkodunk a lányokkal, hogy merről, hogyan járjuk körbe idén a Balatont, jegyzetelünk amikor új helyekről hallunk és persze gyűjtjük a régi kedvenceket is. Alig várom, hogy megtegyük az első lépéseket Balatonakarattyán, aztán napról napra fogyjon a talpunk alatt a táv. Idén már napfényben is megnézem magamnak azokat a nyaralókat, amiket tavaly kiszemeltem séta közben, helló balatonfenyvesi villák, helló kísértetszállók, jövünk!"

 

sa.jpg"Idén másodszor indulok el a Balaton körül, gyalog. A tavaly magamnak tett ígéretemet nem tartottam meg, úgyhogy előbb fogom másodszor is gyalogosan megtenni ezt a távot, mint bicajjal. Na, de majd talán idén nyáron körbe is tekerem, addigra pedig mindent megnézek májusban. Tavaly költözködés előtt gyalogoltam le a 209 km-t. Idén is pakolok, ha hazaértem, most nagy örömmel és izgatottan. Úgy látszik, nekem egy lakhelyváltoztatós-szakaszlezárós út a Balaton Camino. Jó is ez így, indulhatunk!”
footer_nb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://balatoncamino.blog.hu/api/trackback/id/tr4713900840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása