10 nap alatt gyalog a Balaton körül

Balaton Camino

A legrövidebb leghosszabb nap

2018. május 20. - budavaridora

"A világ egy falu, az a helyzet. Bizonyítékaim is vannak, például amikor a Balaton Camino csapatban teljesen véletlenszerűen feltűnik egy közös ismerősünk testvére, vagy Füreden összefutunk az egyik munkatársunkkal - de amikor a szétszéledt Camino csapat este a Nagyon Balaton bulikán újra összetalálkozik, kicsit az is ilyen. Az Alsóörs-Tihany volt a legrövidebb leghosszabb napunk, csak 15 km, már kora délután Tihany utcáit jártuk, aztán persze mégsem láblógatással és alvással töltöttük az időt: lesétáltunk a Piac Placcra, lángosokat és fröccsöket vettünk magunkhoz, aztán meghallgattuk a Halott Pénzt a Balaton kellős közepén. Hát ilyen nehéz élet ez. Most a tihanyi szállásunk teraszán ülök, és ezt hallgatom:

Tihany Rádió Zen - Vasárnap reggel

Balaton Camino (@balatoncamino) által megosztott bejegyzés,

Majd elfelejtettem! Tegnap 36 ember gyalogolt együtt - szuper hogy jöttetek, és köszi az ügyes bringautas libasoros sétát!! // Judit
"Ülök a szállás udvarán és félfüllel hallgatom, ahogy két érkező, akik aznap velünk gyalogoltak, barátkoznak. Felnövő gyerekek, egyedül maradás, hát itt vannak, mert kellett valami.
Gyalogolunk Tihany felé, "újrakezdés", "kiszakadás", "kellett egy kis szabadság", "nem tudom meddig maradok, lehet, hogy végig" - hallom elölről, hátulról.
Emberek tragédiák után, emberek, akik szusszanni akarnak, emberek, akiket nem akarnak egyedül gyalogolni. Vagy csak a gyereknek, pasinak nincs kedve kirándulni. És persze: barátnők, boldogok, ráérősek, csak úgy.
Nem egy teljesíthetetlen táv, nincs is messze, és nem kell végig jönni. Mégis megmozdít valamit, és ez jó. De csak annyira, amennyire akarod.
Beleszakadni sem kell, a tegnapi napunk igazi nyaralós lett, életélvezős, a végén Nagyon Balaton kompkoncertes, láblógatós.
Ittunk egy csodás kávét a Pazarban, pont a gyalogút mellett - sose gyalogoltam még ennyi kilométert kávé nélkül! Benéztünk a Blaha utcába, ahol ritkaságszámba menő barátsággal fogott össze három vendéglátós, egymás mellett, közös célért és egyesítették a "teraszokat". Olyan reggelit kaptunk, hogy elvitt egészen Tihanyig. Ott aztán a Malackrumpliban késői ebédeltünk, mit mást, rántott combot, a kompig meg legurultunk. A visszaútról inkább ne is...:)
Jön is az izomláz, ma rádolgozunk egy hosszabbal! // Dóri
Szeretem a telet. Igen, tudom, hogy május van és csodás tavasz, és ezt is csípem nagyon, de én szeretem a telet. És szerettem a téli Balaton Caminót, és nagyon szeretném most a téli cipőmet, ami olyan szépen vitte a lábam februárban, mert a mostani az nem kedves, nyom és visszabeszél, amikor mondom, hogy na menjünk már. Zöld szörnynek hívom.
Igazán kedves emberekből áll a Balaton Camino naponta kicsit változó csapata és a nagy beszélgetések el is terelik a figyelmem a fájó lábamról. Szóval köszönöm, hogy Százhalombattáról, Siófokról, Debrecenből, Győrből és még sok-sok helyről eljöttetek ide a szépséges Balatonhoz, hogy együtt sétáljunk és meséljünk egymásnak. // Anna

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.