10 nap alatt gyalog a Balaton körül

Balaton Camino

10 nap, több száz ember - Gyalog a Balaton körül, veletek

2019. október 14. - schereranna

Körbeértünk.

Amikor először megtörtént, hárman voltunk, beültünk egy autóba, és hazamentünk. Most viszont több mint 50-en voltunk, voltatok 10 naposak, és több százan csatlakozók. Csillogó szeműek, kitartóak, szabadságot kivevők, lábfájósak, változni és változtatni akarók. Vártunk rátok, örültünk veletek. Így egészen más most hazamenni. Ti vagytok a mi hőseink ma, meg persze a lábunk, ami harmadszorra körbevitt! 

Ja és írjuk alá akkor itt most: Anna, Dóri, Judit. Sziasztok!

A mai képeket Heim Alexandra készítette.

img_1777.jpg

"Ki-ki nyugalomban. Ez motoszkál most a fejemben, mert este van, nagyon, és bár jó lenne aludni, nehezen megy. Mint mikor síelés után az ember becsukja a szemét, és még úgy is csúszik a léc és csúszik a táj. Lehetetlen megállni, fejben legalábbis. Írjátok közben ugyanezt többen, máshogy, máshonnan, mindenki a saját lakásból, ágyból, íróasztal mellől. Hazaértünk, és közben igen, fura. De tudjátok mit? Nem baj. Mert lett sok ötlet, terv, barátság, új kezdet, kaland, hely, ahova vissza kell térni. És hát lett motiváció, hogy mozogjunk, minden nap, mert jó. Hogy is mondta valaki? Körbegyalogoltam a Balatont, és energikusabb vagyok, mint mikor elindultam. Szép!

Egyetértek, de azért jó feltenni a lábamat a kanapéra. Puszi, jelentem, én még a Balatonon, a kályhában ég a tűz. Találkozunk!" / Dóri

img_1200.jpg

img_0980.jpg

img_1032.jpg

img_0999.jpg

„Egyszerűen megtisztelő, hogy ennyien kivették a részüket a Balaton körüli kilométerekből, mindenki más napnyit. Rengeteg impulzus ért az elmúlt 10 napban és már az azt megelőző felkészülés, előkészítés során. Köszönöm, hogy eljöttetek, láttam és mondtátok, hogy sok élményt, érzést szereztetek. Azt gondolom, hogy volt értelme elindulnunk október 5-én, és megint csak volt értelme, hozadéka, fizikai, lelki, kinek mi és mekkora annak, hogy 10 napig gyalogoltunk. Köszönöm.” / Anna

balatoncamino_oktober8_chripkolili-3904.jpg

img_1259.jpg

img_1230.jpg

img_1526.jpg

 "Megvagyunk. Körbeértünk. Kösz lábak, hogy tettétek a dolgotokat. Kösz útitársaink, hogy együtt mehettünk. Kösz drága családom, hogy lebeszélés helyett segítettetek összerakni ezt az embert próbáló kisbabás logisztikát.

img_1533.jpg

Mostantól megint az lesz, hogy valaki azt mondja valamire, hogy messze van, és kicsit kiröhögöm. Meg az, hogy megyünk a Balaton mellett autóval-vonattal, és minden helyről beugrik valami. Kösz lábak és kösz szívek, hogy körbehoztatok minket mindannyiunkat. Tudjátok mit? Én már főztem egy teát, mondhatni kipihentem magam, szívem szerint elmennék sétálni egyet. És ti, hogy vagytok?" / Judit 

img_1741.jpg

img_1173.jpg

img_1059.jpg

img_1628.jpg

img_1894.jpg

img_1135.jpg

img_1654.jpg

img_1769.jpg

footer_bloghu.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://balatoncamino.blog.hu/api/trackback/id/tr6415222868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása